Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 Facebook 板
[詢問] 不知情中邀請朋友按購物社團的讚
Jun 28th 2013, 07:50

作者kuoyingchen (非真)

看板Facebook

標題[詢問] 不知情中邀請朋友按購物社團的讚

時間Fri Jun 28 07:50:55 2013

☑ 我確認我已經按 z 瀏覽過精華區且也用 / 功能搜尋過板面上相關文章 注意:請按 Ctrl+X 再按 T 修改文章標題使之包含應用程式名稱 ─────────────────────────────────────── 朋友今天早上通知我,我已多次邀請她按購物社團的讚。 不過我沒有點過購物社團的讚,自然也沒有邀請他人按讚。 我只知最近一直被不認識的人加入社團,但都已經手動退掉。 查了一下最近的動態紀錄, 發現昨天和今天分別點了「世界品牌1:1商品專賣店」「TW shop 精品。」的讚。 剛才已經去帳號保安設定登入許可,設定為需要安全驗證碼。 至於兩個購物社團我也都按了向FB檢舉。 不過我還是沒能解除邀請人按讚的問題。 邀人按讚是中毒還是帳號被盜? 要如何讓自己的帳號不會自動邀請別人按讚? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 220.134.60.162

kuoyingchen:查了「有效的連網」裡有登入位置「Chilung, KEE, TW」 06/28 07:57

kuoyingchen:的紀錄,所以應該是帳號被盜? 06/28 07:57

※ 編輯: kuoyingchen 來自: 220.134.60.162 (06/28 08:11)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    dfgfdgd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()