Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
[求助] 機車載異性(剛剛誤刪)
Aug 15th 2013, 20:56, by difficile

作者difficile (difficile)

看板Boy-Girl

標題[求助] 機車載異性(剛剛誤刪)

時間Thu Aug 15 20:56:10 2013

剛剛誤刪了 原文我沒有備份的習慣... 手機排版可能有點混亂 大致就是 以下事件問大家是否願意讓男友載異性 或是女友坐異性的車 【簡單敘述】 男友晚上要陪A女挑相機 (其實這個我是今天下午見面才知道的==) 可能載A女但我不許 到時要是她要坐請坐捷運 (就連我認識的有男友的女生 也要考慮一下才准他載了 更何況不認識的) 最後他跟A見面前送我回家 我就把小的安全帽拿回家了 --- (其實當初跟男友交往的契機就是 坐後座然後抱他腰的時候讓他心動了 所以他載女生我會很緊張!!! ) 謝謝大家的回覆 有許多是不介意的 也有會介意的人 其實我有試著要放寬心胸 不過心情還是會悶悶的 還是希望可以再多信任男友一點 感謝大家聽我求助兼抱怨的話 :) -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 27.243.249.17

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    dfgfdgd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()