Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-最新
>即時新聞-最新 
Get coupons for your local stores

The Entertainment Coupon Book is a valuable companion on your daily adventures. Flip through anytime for great ideas... and big savings.
From our sponsors
【短片】兒子不會凌虐 陳毅勳母盼司法公正
Aug 15th 2013, 13:12

【游芳男/宜蘭報導】「洪仲丘」案涉案的戎護士陳毅勳母親,今傍晚說,敢用生命保證陳毅勳不會凌虐任何人,也希望司法公正審判,至於安家費一事:「會對說的人保留法律追訴權」。
 
「洪」爆發一個多月以來,首度願面對媒體的陳毅勳母親說:「我兒子跟洪先生無冤無仇,是克盡職責的士官,不會刻意去針對洪先生或是某一個人來凌虐,軍中有軍中的紀律,克盡職責難道有錯嗎?現在這個案子移到司法,希望通過司法有一個公開公平的審判,這是我唯一的訴求。」、「不要一昧的打壓他,一個小兵是不能一手遮天的」、「大家有當過兵,這是軍中的潛規則,所以我敢用生命保證我兒子不會凌虐任何人。」
 
名嘴爆她拿台幣2000萬元安家費,「那就請名嘴把錢拿出來!我們現在要請律師需要很多錢,請講我們有拿安家費的人把錢拿出來,不能這樣一直壓著我們打,我們會對說拿安家費的人保留法律追訴權。」
 
針對有媒體報導陳毅勳在雲林讀科大時曾拉K,陳母說:「這是不可能的事。我只有這麼一個兒子,對他(陳毅勳)的寄望很高,遠在他鄉就學我也會怕他學壞,所以,他一放假回來,我都會帶他去診所或羅東博愛醫院驗血驗尿」、「媒體不要亂報,或許我會保留法律追訴權」。
 
【更多內容請看《蘋果跑跳碰》粉絲團】

陳毅勳母親希望司法公正審判。游芳男攝

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    dfgfdgd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()