Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
TypePad Has the Tools

Looking for a premiere blogging service? Start your blog today on TypePad.
From our sponsors
[詢問] 聊天室吃訊息
Oct 12th 2013, 23:41, by earl0528

作者earl0528 (科博文)

看板Facebook

標題[詢問] 聊天室吃訊息

時間Sat Oct 12 23:41:46 2013

☑ 我確認我已經按 z 瀏覽過精華區且也用 / 功能搜尋過板面上相關文章 注意:請按 Ctrl+X 再按 T 修改文章標題使之包含應用程式名稱 ─────────────────────────────────────── 大家好 小弟這幾天的聊天室出現一個狀況 朋友傳訊息給我的時候我收不到 都要再另外開一個視窗重新開FB才會出現 不過這個情況只有跟一個朋友會這樣而已 跟其他人都不會 但是我跟那個朋友很常聊天所以很麻煩~"~ 以前都不會到這兩天才會的 可否請板上的大哥大姊幫我解答呢 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.175.125.18

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    dfgfdgd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()