close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
[詢問] 被標籤(tag)的照片無法出現在動態時報上
Sep 23rd 2013, 22:58, by ouunm

作者ouunm ( )

看板Facebook

標題[詢問] 被標籤(tag)的照片無法出現在動態時報上

時間Mon Sep 23 22:58:24 2013

☑ 我確認我已經按 z 瀏覽過精華區且也用 / 功能搜尋過板面上相關文章 注意:請按 Ctrl+X 再按 T 修改文章標題使之包含應用程式名稱 ─────────────────────────────────────── 請教一下,不知道有沒有板友知道這該如何解決: 我被我某位朋友tag在照片裡, 結果我發現這張tag照片有出現在"動態消息"和"有你在內的相片"裡, 但是卻沒有出現在我的動態時報上(我沒開標籤審查,其他人tag我的照片都正常出現) 然後看了一下我那位朋友tag其他共同朋友的狀況... 發現他tag其他人的照片也不會出現在那些人的動態時報裡!? 問了一下那位朋友,他說他沒動過設定,之前他tag人都很正常,最近才出現這種狀況 請問這是哪裡出了差錯或這是一個Bug之類的...? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.34.91.202

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    dfgfdgd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()