Blogtrottr
MSN 新聞 - 社會新聞
MSN 新聞 - 社會新聞 
Get the newest, latest, hottest

Find shoes, heels, flats, active, essentials and more in the latest styles. Save up to 40% on select items.
From our sponsors
非親生? 宣明智告女兒逼李珍妮提證
Aug 15th 2013, 09:57

對於大老闆的難言之隱,宣明智的律師實在是無可奉告,聯電榮譽副董事長宣明智,去年年中爆出私生女風波,但出現大逆轉,委託律師提出確認親子關係不存在訴訟,要證明婚外情對象李珍妮生下的女兒並非他所親生。

宣明智律師,甚至把原本認養的女兒列為被告,一旦透過法律途徑,確認雙方沒有血緣關係,宣明智就可以塗銷認領登記,徹底和李珍妮母女倆切割,法界人士研判宣明智提起訴訟應該是已做了民間機構的DNA鑑定,這和去年出面坦承外遇的說法,實在很難連結在一起。

聯電榮譽副董宣明智(2012.07.01):「我的孩子我認了,當我認的時候,『戶籍資料』就有了,我希望我做的事我負責,我能夠在他們需要的時候出現支持他們,也是我父親該做的事情。」

當時宣明智打破沉默認了外遇,一開口就搬出愛妻宣言,對於李珍妮生下的女兒被動認了,但後來李珍妮傳出跟衣架大王談戀愛生小孩,接著宣明智大動作提出告訴,不認女兒,對此李珍妮沒出庭,拒絕對外說明。

女兒到底是誰的?李珍妮始終隱晦不願意對外親口證實,當時只傳出DNA鑑定父親是宣明智,但也一度傳出開發金控前執行副總吳春台也曾出面爭女,只是現在2個男人似乎都不肯認帳,宣明智還提出訴訟,撇清血緣,才8歲的小女童無端捲入大人的複雜世界。

【加入MSN 新聞粉絲團】

內容來源 : TVBS新聞 更新日期 : 2013/8/15 17:57

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    dfgfdgd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()