Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
小狗爬樓梯會滑
Jun 21st 2013, 06:38

我家樓梯材質是光滑面的(不知材質叫啥^^?)
每次我家小狗要爬樓梯都很害怕,常常趴在第一階很久才鼓起勇氣往上衝
(可能有幾次腳打滑讓牠有陰影吧~)

我想在樓梯側邊做一個防滑步道(像導盲磚那樣一條)
讓我家小狗可以沿著那步道爬上樓又不滑

我看網路上有賣止滑貼條(金剛砂),這種好嗎?
怕貼了不適合,撕下來會不會殘膠??(我怕被我媽打~><~)

還是有什麼好建議嗎?
(簡單方便就好,不要動大工程的)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    dfgfdgd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()