Blogtrottr
批踢踢實業坊 ChangHua 板
 
Use GarageBand in Just 1 Hour

Learn to create music in GarageBand and become the Beethoven you've wanted to be. This online course is just $30. Sign up today!
From our sponsors
Re: [徵求] 謝謝各位
Aug 15th 2013, 23:29, by serwaykk

作者serwaykk (祝大家蛇年行大運)

看板ChangHua

標題Re: [徵求] 謝謝各位

時間Thu Aug 15 23:27:40 2013

原PO從台北下來,不管是坐火車或是坐統聯 都要到火車站對面統聯站跟隔壁警察局中間的彰化往水尾伸港站牌等車 基本上早上是30分鐘一班,再來大約一個小時一班 你坐到嘉寶潭大約15分鐘,上車跟司機說,到了就會停了 ※ 引述《uniquekimi (coLoRfuL GiRl)》之銘言: : 如題 : 想請問彰化版友 : 到彰化和美鎮彰新路上我查到的路線 : 是從彰化火車站附近的彰化站(不知是否為客運總站?) : 坐6907到嘉寶潭 : 想請問6907的車好等嗎? : 因為是從北部下來,有點人生地不熟 : 是要一天來回 : 所以不考慮租機車 : 也想請問除了這個6907還有別的大眾交通可以到達嗎~~? : 或者有版友明天會行經這條路,願意讓我搭個便車~~~ : 願以一杯飲料感謝~~謝謝~~ -- 我要你從現在開始 你只許對我一個人好; 要寵我,不能騙我; 答應我的每一件事情,你都要做到 對我講的每一句話都要是真心。 不許騙我、罵我,要相信我; -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.252.233.90

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    dfgfdgd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()