close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 give 板
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
[贈送] 郵寄 亞太空機
Oct 25th 2013, 21:37, by doggieguitar

作者doggieguitar (森田 浬: ))

看板give

標題[贈送] 郵寄 亞太空機

時間Fri Oct 25 21:37:38 2013

物 品:亞太空機(NOKIA 型號不知) 到期日(食品及美妝品請加上到期日):丟掉為止 領取地點:郵寄 期 限:送出為止 聯絡方法:站內信 備 註: 1.機外殼有刮傷掉漆 2.附旅充 3.充電好像無法充到滿格,但我之前都是插著旅充講電話,所以我覺得無影響 4.運費自付(7-11店到店60,郵寄掛號50) 5.我不知道這台機型型號,但照片請參考 http://ppt.cc/ceCv 6.因為是二手的所以一定會有刮傷但我覺得狀況還行, 所以請不介意的人再來信,因為我最近比忙,所以不附照片 7.不會每封信都回噢! 僅回覆受贈者~ PS.郵局的價格我還不確定到時我查過之後可能有異動,會在信中確認! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.253.193.86

kanakin:可以使用便利包喔 10/25 21:38

ting:nokia 2505 鋼琴機 10/25 22:07

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    dfgfdgd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()