Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
Get the newest, latest, hottest

Find shoes, heels, flats, active, essentials and more in the latest styles. Save up to 40% on select items.
From our sponsors
請問DNS SERVER NAME如何設定
Jan 10th 2014, 03:05

你好,
我原本網址申請所指向的DNS都是在別人的"虛擬主機"上
但現在我想要將DNS指向我自己的電腦
我電腦有安裝APACHE
但不曉得是否還需另外安裝DNS伺服器之類的
因為對這方面很不了解
上網查資料也像是無頭蒼蠅,不知從何找起

簡單來說就是,我想使用者打上網址,就會自動連結到我這台電腦APACHE裡的某個資料夾
但我去申請網址(www.jstar.com.tw)的平台,設定DNS指向
卻只能設定"Name server,"這樣的東西

給各位看一下我進入申請網址網頁的DNS設定圖片
http://imageshack.com/a/img854/2999/u8zx.jpg

好像沒有可以只打"IP位址的地方"
還是說我設定的時候一定要設定Name server這樣的東西,才能用DNS轉向呢?
好吧,我真的很難理解這些複雜的東西!

只是想知道能否使用者打網址,可以連結到我這台電腦

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    dfgfdgd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()